Marketing poligraficzny

rend na rynku i nic dziwnego, że użytkownicy- ci bardziej nowocześni- chętnie korzystają z takich drukarni. Do zalet tego rozwiązania można zaliczyć z pewnością jasne i z góry ustalone warunki druku, sprawdzenie plików przez skryp

Marketing poligraficzny naklejki wypukłe 3d
Naklejki mogą przybierać różne formy i kształty, w tym również wypełniane żywicą. O różnych poligraficznych tematach.

Druk przez neta? Czemu nie!

Drukarnie internetowe to najnowszy trend na rynku i nic dziwnego, że użytkownicy- ci bardziej nowocześni- chętnie korzystają z takich drukarni. Do zalet tego rozwiązania można zaliczyć z pewnością jasne i z góry ustalone warunki druku, sprawdzenie plików przez skrypt oraz szybkość realizacji.

Jak każda innowacja ma to też swoje wady- nie możemy sprawdzić wydruku tylko zostaje on nam wysłany, przez co możliwości reklamacji są ograniczone. Czasami dochodzi do błędów oprogramowania. Jednak najgorsza wada to brak indywidualności w takich internetowych zamówieniach, a jest to coś co ceni sobie nie jeden stały klient.


Reklama na aucie? Czemu nie

Mobilna reklama na aucie to dobry pomysł dla lokalnego przedsiębiorstwa do rozreklamowania się. Takie naklejki na karoserię czy nawet pomalowania całego auta firmowego w reklamę. Jednak jak wszystko można tutaj również przesadzić, więc nie warto przekombinować tematu.

Czasami wystarczy bowiem prosta naklejka z logo i numerem telefonu, które bez problemu można zamówić w lokalnym zakładzie poligraficznym. Większość z nich oferuje również niskie nakłady naklejek reklamowych co może się przydać w każdej firmie.


Numerowanie w trakcie drukowania

Zjawisko numerowania druku może służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram.

W druku cyfrowym można jeszcze nadawać unikalny numer podczas samego procesu drukowania. Co ciekawe nie tylko ważne dokumenty ulegają numeracji. Często numerowane są partie produktów, np. puszki czy folie do pakowania produktów spożywczych, jednak nie jest to jako tako numerowanie druku, a numer danej partii.