pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google

(outbound marketing)

Inbound Marketing czyli tzw.

?marketing przychodzący?, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.

Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang.

(outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing

Outbound_Marketing - opis z Wikipedii

W przeciwnym kierunku skierowane są działania tak zwanego Inbound Marketingu, którego celem jest wzbudzenie uwagi potencjalnego klienta oraz 'bycia znalezionym' przez klientów, którzy sami szukają czegoś ze względu na temat lub rozwiązanie. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing

Narzędzia e-marketingu

pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google E-marketing, podobnie jak tradycyjny, korzysta z szeregu różnych narzędzi.
Podstawowymi formami internetowego marketingu są pozycjonowanie, e-mail marketing, Google AdWords, czy Facebook Ads.
Co ciekawe również aukcje internetowe są swego rodzaju formą e-marketingu, dlatego że jest to związane ze sprzedażą dane produktu za pomocą strony internetowej.

Działanie związane z e-marketingiem mogą więc być przeprowadzane na wielu płaszczyznach, jednak pozycjonowanie ciągle pozostaje najbardziej popularną formą marketingu internetowego.

Co więcej liczba zwolenników internetowej formy marketingu stale rośnie., dlatego że jak dotąd jest to najskuteczniejsza forma promowania swoich usług oraz produktów. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: