Generalnie i na temat- o autokarach

zą grupę we wskazane miejsce. Jeżeli jesteś zainteresowany lub zainteresowana autokarami, busami i transportem osób zachęcam do przeczytania poniższego artykułu.Autokar i bus...podobne, ale inneNiby oba te pojazdy mają ten sam cel

Generalnie i na temat- o autokarach posiadając sporą grupę osób, którą trzeba przewieźć dobrze zastanowić się nad . Firmy tego typu zazwyczaj posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty i z pewnością dowiozą naszą grupę we wskazane miejsce. Jeżeli jesteś zainteresowany lub zainteresowana autokarami, busami i transportem osób zachęcam do przeczytania poniższego artykułu.

Autokar i bus...podobne, ale inne

Niby oba te pojazdy mają ten sam cel, przewieźć grupę osób we wskazane miejsce. Ale co z komfortem podróżowania w busie i autokarze? Busy zazwyczaj mają lepiej dostosowane, bardziej ergonomiczne fotele. Jednak jest w nich mniej miejsca pomiędzy rzędami foteli oraz pomiędzy fotelami.

Autokary natomiast z racji, że są większe oraz wyższe zapewniają stabilniejszą i pozbawioną większych wstrząsów jazdę. Na szczęście już coraz częściej w obu przypadkach pojazdy są wyposażone w klimatyzacje, co bardzo ułatwia podróż w lato i jest kluczowe przy długich trasach. Generalnie wychodzi to podobnie, jednak bus w pewnych przypadkach będzie cenowo bardziej atrakcyjny.


Trochę łakomstwa w podróży :)

Chyba każdy lubi coś zjeść w podróży, zwłaszcza takiej dłuższej. Wiele osób preferuje zabierać słodycze; wszelkiego rodzaju batoniki, czekolady, żelki, wafelki, cukierki itp. Z jednej strony działają dobrze, ponieważ dostarczają dużą dawkę węglowodanów, jednak wzmagają pragnienie przez co więcej pijemy, a sam cukier jest dość moczopędny.

To samo tyczy się słonych przekąsek. Nie rodzi to problemu gdy autokar jest wyposażony w WC, jednak problemy zaczynają się gdy takowego nie ma na pokładzie naszego środka transportu.


Nowe reklamy PKP - pociąg lepszy niż autokar?

Autokarem, czy pociągiem? Dobre pytanie. Ostatnio PKP Intercity wypuściło kilka reklam promujących podróżowanie pociągami. Nauczycielka wybrała właśnie taki środek transportu w ramach zorganizowanej wycieczki, co spowodowało wątpliwości rodziców. Cóż - ewidentnie przedsiębiorstwo próbuje walczyć z rzekomo złą opinią. W drugiej reklamie pada stwierdzenie, że nie wszystkie pociągi należą do PKP Intercity, więc owszem - bywają beznadziejne. W domyśle - te beznadziejne to oczywiście konkurencja. Reklamy są bez wątpienia czytelne, jednak czy zachęcają do skorzystania z podroży pociągiem? Nie sądzę - wykorzystując kiepskie chwyty ciężko będzie zachęcić podróżujących, Póki co - wygrywa Polski Bus.


Nowy i stary autokar

Nie zawsze jest tak, że im nowszy autokar tym jest bezpieczniejszy. Najistotniejsze w kwestii bezpieczeństwa jest to aby pojazd miał ważny przegląd.

Stan techniczny autokaru, którym podróżują ludzie powinien być kluczowy dla firm oferujących takie przewozy. Niestety nie zawsze tak jest; często dochodzi to sytuacji gdzie pieniądze stają się ważniejsze niż życie ludzkie. Co prowadzi do różnych wypadków.


Smutny autobus

Jakiś czas temu po internecie przewijał się filmik, którego bohaterem był stary autobus. Była to animacja personifikująca ten środek transportu. Odzew był bardzo duży, jednak reakcje internautów - skrajne. Filmik był kontrowersyjny, grający na emocjach, ale niekoniecznie takie były intencje twórców. Można wiele mówić o samej akcji dotyczącej bezpieczeństwa dzieci na wycieczkach, jednak takie potraktowanie tematu było mocno jednostronne. Można było wyciągnąć wniosek, że każdy starszy autokar to po prostu zło i złom. Jednak wiele nowszych może mieć poważniejsze problemy techniczne (bo są na przykład powypadkowe, a przewoźnik starał się oszczędzić, więc sprowadził tańszy kilkuletni pojazd), które naprawdę mogą stanowic poważne zagrożenie.. Animacja stała się hitem internetu, jednak czy faktycznie zachęciła do wykonywania badań technicznych pojazdu przed wycieczkami szkolnymi? Trudno powiedzieć - grupą docelową w internetowych mediach takich jak demotywatory, czy kwejk nie są rodzice, tylko młodzież i studenci. Ewidentnie ktoś się rozminął z podstawami targetowania.